Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T19:57:43+01:00
-położenie
-nachylenie ziemi
-odległść od słońca
-zachmurzenie
-pora dnia

Chyba pomogłem ;D
1 5 1
2009-12-19T20:01:59+01:00
CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA TEMPERATURĘ NA KULI ZIEMSKIEJ :
-oświetlenie ziemii ,
-ukształotowanie powierzchni,
-prądy morskie ,
-oddalenie od zbiorników wodnych,
-rodzaj podłoża.

; ))
1 5 1
2009-12-19T20:30:48+01:00
-oświetlenie ziemii ,
-ukształotowanie powierzchni,
-prądy morskie ,
-oddalenie od zbiorników wodnych,
-rodzaj podłoża.
1 5 1