Odpowiedzi

2009-12-19T20:02:48+01:00
1.
Anglia
Rosja
Francja

2.
Holandia,Belgia lub Hiszpania


3.
Sarajewo

P.S Liczę na Naj ;*
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T20:07:46+01:00
1.Trójporozumienie inaczej ententa Wlk.Brytania,Francja Rosja kolejno Londyn Paryż Petersburg
2.Turcja,Holandia,Belgia lub Hiszpania
3 Sarajewo
2009-12-19T20:14:03+01:00
1) Trójporozmienie - sojusz pomiędzy Wielką Brytanią, Francją i Rosją.

Stolica Wielkiej Brytanii to Londyn
Stolica Francji to Paryż
Stolica Rosji to Moskwa.

2) Państwa neutralne: Szwajcaria, Hiszpania, Norwegia, Szwecja, Dania, Grecja, Serbia, Bułgaria, Rumunia.

3)Został zatrzelony w Sarajewie.

Polecam się na przyszłość.