Bochaterowie "Krzyżąków"

Mam na polski napisać o Danusi z "krzyżaków".
To ma zawierać informacje takie jak:
1.Kim jest ta postać.
2.Czy według mnie ta postać jest pozytywna, czy nega i dlaczego.
3.Cechy postaci.
4.Czy lubisz tą postać jak nie/tak to dlaczego.
Dzięki z góry :)

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T20:11:21+01:00
1. Danusia jest bohaterką drugoplanową, córką juranda ze Spychowa, pierwsza zona Zbyszka z Bogdańca.Ma 12 lat.Była delikatna, drobna, smutna, czesto zamyslona .
3.niesmiała, spokojna, nie umie sie przeciwstawiac, gdy była w niewoli poddała sie przesladowca
4 i 2 .Danusia jest dla mnie postacia negatywna poniewaz nie umiala sie przeciwstawic kiedy należalo to zrobic
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T20:16:43+01:00
1.Danusia jest jedyną córką Juranda ze Spychowa. Po śmierci matki została oddana pod opiekę księżnej Anny Danuty. Dziewczynka ma około dwunastu lat i jest ulubienicą całego dworu:

2.Według mnie Danusia jest postacią pozytywną .Utalentowana muzycznie-,jest półsierotą oddaną pod opiekę księżnie

3.Delikatna, wątła, subtelna, od pierwszego wejrzenia staje się obiektem miłości Zbyszka z Bogdańca, .Złotowłosa i modrooka dziewczynka o wdzięcznym, cienkim głosie.

4.Danusia napawała mnie sympatią już od pierwszego zdarzenia.
Jej skromna piosenka,grzeczność i delikatność przykuje uwagę każdego czytelnika.