Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T20:06:51+01:00
1 Niemcy Austro-Węgry, Turcja i Bułgaria.
2 wojna była prowadzono głównie w okopach.
1 5 1
2009-12-19T20:42:27+01:00
1Włochy Austro-Węgry Niemcy
2.Wojna o charakterze pozycyjnym charakteryzuje się tym że front nie przesuwa się w żadna stronę a walki są prowadzone głównie w okopach.Przykładem wojny o charakterze pozycyjnym jest I Wojna Światowa