Zad 13
Po jakim czasie ruchu jednostajnie przyspieszonego z prędkością początkową v1=5m/s ciało osiągnie prędkość v2=15m/s. Przyspieszenie wynosi a = 2m/s2. Jaką w tym czasie przebędzie ono drogę?
Odp. t = 5s, s = 50m

podac wzor obliczenia tak aby sie zgadzało z podana odpowiedzia

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T20:05:01+01:00
A=(vk-vo)/t---->(vk-vo)/a---> t=5s
s=(vk^2-vo^2)/2a---->s=50m
2009-12-19T20:07:48+01:00
A=(vk-vo)/t
t=(vk-vo)/a
t=5s

s=(vk^2-vo^2)/2a
s=50m