Odpowiedzi

2009-09-13T22:42:12+02:00
Balladyna i Alina rozmawiają i dochodzą do wniosku, że żadna z nich nie kocha Kirkora, dlatego dzielą się malinami, aby mieć ich po równo i wracają, aby mu oznajmić, że nie chcą być jego żoną. Kirkor zakochuje się w Goplanie, a Balladyna wychodzi za mąż za Grabca, a Alina znajduje przystojnego hrabiego z sąsiedniej osady. Wszyscy żyją długo i szczęśliwie :P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T00:16:39+02:00
Kiedy Alina i Balladyna weszły do lasu pozbierać soczyste malinki, postanowiły zacząć się ścigać do pobliskiej chatki od babci czerwonego kapturka, gdyż były one zaprzyjaźnione. Postanowiły one pomóc staruszce w między czasie opowiadały jej o swoich problemach. Staruszka wysłuchała je z uwagą i kazała im pomóc Śnieżce w rozdzielaniu kaszy od gorczycy. Dzięki temu zadaniu zrozumiały, że bez wspólnego wsparcia i pomocy niczego nie osiągną, a ciągłe kłótnie tylko przeszkadzają w dobrym funkcjonowaniu. Postanowiły więc razem pozbierać maliny do jednego koszyka i więcej ze sobą nie rywalizować bo to tylko im szkodzi. Po pozbieraniu malin ofiarowały je Kirkorowi i oświadczyły, że albo wybierze oby dwie, albo żadnej. Władca, widząc że nie rozdzieli sióstr, postanowił zawrzeć pakt z królem Franków i oddać mu jedną z sióstr za żonę, ten wybrał Alinę, która od razu się w nim zakochała, a więc przy sobie zostawił Balladynę, którą tak na prawdę od dziecka ubóstwiał. Zaślubiny odbyły się w tym samym czasie, wszyscy byli zadowoleni i żyli długo i szczęśliwie tylko kot w butach nie potrafił odnaleźć swojego skórzanego buta, aż do narodzin pierwszych dzieci władców...