W dwóch workach jest 216kg mąki.Jeśli z pierwszego worka przesypalibyśmy 93kg mąki do drugiego,a następnie z drugiego do pierwszego przesypalibyśmy tyle aby jego zawartość podwoiła się, to w obydwu workach byłoby tyle samo mąki.
Pytanie.
Ile kilogramów mąki jest w każdym worku?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T20:14:53+01:00
2009-12-19T20:17:35+01:00
2009-12-19T21:06:28+01:00
Moja słodaka odpowiedź 147 kg i 69 kg nie wiem czy dobrze