Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T20:19:41+01:00
Http://www.testgimnazjalny.pl/
http://www.testy.gimnazjalne.pl/
3 3 3
2009-12-19T20:20:11+01:00
Zajrzyj tu:
http://mpliki.pl/nauka_i_edukacja/matematyka/842/c.a.r._4.6_pl;/
http://mpliki.pl/nauka_i_edukacja/matematyka/841/algorytm_euklidesa_2.1_pl;/
http://mpliki.pl/nauka_i_edukacja/matematyka/840/deadline_2.30_pl;/
http://mpliki.pl/nauka_i_edukacja/matematyka/839/egzamin_gimnazjalny_-_cześc_matematyczno-przyrodnicza;/
http://mpliki.pl/nauka_i_edukacja/matematyka/834/matematyka_4_1.0_pl;/
http://mpliki.pl/nauka_i_edukacja/matematyka/833/matematyka_1+2_pl;/
http://mpliki.pl/nauka_i_edukacja/matematyka/828/pitagoras_2000_5.0_pl;/
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T20:22:55+01:00
Http://www.testgimnazjalny.pl/
http://www.testygimnazjalne.com/
http://radzilow.net/?id=67&dzial=nau
http://gimnazjumpanki.w.interia.pl/podstrony/testy_gimnazjalne.htm
http://testygimnazjalne.archiwumegzaminow.pl/
http://bartaz666.republika.pl/test.html
http://www.zoom.idg.pl/ftp/pc_1319/Testy.gimnazjalne.Nauki.humanistyczne.pl.html
http://www.zoom.idg.pl/ftp/pc_1319/Testy.gimnazjalne.Nauki.humanistyczne.pl.html
http://programy.pcworld.pl/pc/programy/1317/Testy.gimnazjalne.Matematyczno.przyrodnicze.pl.html
http://www.egzaminy.edu.pl/content/view/589/5/


ja z nich korzystam bo pisze w tym roku