Proszę o pilne rozwiązania:)

Dopisz odpowiednie czasowniki:
1.Musik-.........
2. im Internet-.........
3. Sport-...........
4. ein Instrument-.........
5. Rad-...........
6. Comics-..........
7. Englisch-........
8. FuBball-.........


daje najlepszą odpowiedź:))

3

Odpowiedzi

2009-12-19T20:25:48+01:00
1.Musik horen
2. im Internet-surfen
3. Sport-
4. ein Instrument-spielen
5. Rad-fahren
6. Comics-lesen
7. Englisch-
8. FuBball-spielen
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T20:30:54+01:00
1. HÖREN
2. CHATTEN
3. TREIBEN
4. SPIELEN
5. FAHREN
6. LESEN
7. SPRECHEN
8. SPIELEN
1 5 1
2009-12-19T20:33:25+01:00
1 hören(słuchać)
2 surfen(serfować)
3 swimmen(pływać), joggen(biegać, uprawiać jogging),boxen (pięściarstwo,boks)
4 spielen(grać)
5 reiten(jeździć)
6 lesen(czytać), zeichnen(rysować)
7 lernen(uczyć się), schreiben(pisać), sprechen(mówić)
8 spielen(grać), fernsehen(oglądać telewizję)