Odpowiedzi

2009-12-19T22:26:10+01:00
3
w=5x+5y
y=(w-5x):3
c=w/8=(5x+3y):8
4
Pc=2Pp+4Ps ( podstawa kwadratowa)
Ps=(Pc-2Pp):4
Ps=20,Pc=96
2Pp=Pc-4Ps
2Pp=96-4*20
2Pp=96-80
2Pp=16
Pp=8
a=√8
a=2√2
Jeszcze raz zakładam, że podstawa jest kwadratem.( nie ma tego w treści)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T22:36:42+01:00
3. a)W=5x+3y
b)3y=W/(5x)
y=W/(3*5x)
y=W/(15x)
c) W=8kg
1kg=W/8
4. a) Pc=2*Pp + 4*Ps
b) Pc-2Pp=4*Ps
Ps= (Pc-2Pp)/4
c) Ps=20 Pc=96
Pc=2*Pp + 4*Ps
96=2*Pp + 4*20
2Pp= 96-80
2Pp=16
Pp=8
długości mogą mieć: (1cmx8cm), (2cmx4cm), (0,5cmx16cm) itd
jeśli jest to kwadrat to: P=a²
a²=8
a=√8