Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T20:30:12+01:00
X-pierwsza liczba
y-druga liczba

x-y=4
0,8x=y+2

x=4+y
0,8(4+y)=y+2

x=4+y
3,2+0,8y=y+2

x=4+y
0,2y=1,2 /*5

x=4+y
y=6

x=10
y=6

;)
2009-12-19T20:33:15+01:00
Pierwsza liczba to 10. Zmniejszamy ją o 20%, w tym przypadku 2.
10 - 2 = 8

Drugą liczbą jest 6.
6 + 2 = 8

W tym zadaniu chodzi o to, aby znaleźć odpowiednią liczbę, która by pasowała.

Nie koniecznie muszą być to 10 i 6.