Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T15:13:50+01:00


Ja,Stanisława Bozowska w pełni świadoma chciałabym przeznaczyć całe dwadzieścia procent na biednych i chorych.Pięćdziesiąt jeden procent przeznaczam na edukację dzieci i młodzieży,a dwadzieścia dziewięć procent dobytku przeznaczam na moją całą rodzinę.
Mam nadzieję że pomogłam:)
2009-12-20T15:48:21+01:00
Ja,Stanisława, chcę przeznaczyć 15 procent ubogim i chorym.,62 % na edukację młodzieży i dzieci w biednych krajach,a 28 % na swoja rodzinę .



2009-12-20T16:16:53+01:00
Ja, Stanisława Bozowska, w pełni zdrowa na umyśle chciałabym przeznaczyć połowę mojego skromnego dorobku na ludzi biednych, chorych. Drugą część proszę przekazać na edukację dzieci z wielodzietnych rodzin. Pragnę również, aby zostały wydane książki, nad którymi pracowałam.