W sklepie internetowym brytyjskiej sieci księgarń, zamówiłeś słownik idiomów angielskich. Napisz list, w którym :
- wyjaśniasz, że chcesz złożyć reklamację w związku z niewłaściwie wykonaną usługą i podajesz szczegóły zamówienia
- piszesz, że dostarczony Ci słownik uległ zniszczeniu podczas transportu i wpsominasz, że zapewniano Cię, że będzie dobrze spakowany
- ubolewasz, że otrzymałeś inną książkę i skarżysz się, że zostałeś niegrzecznie potraktowany przez biuro obłsugi klienta
- prosisz o wymianę słownika oraz żądasz wyjaśnienia, dlaczego usługa została źle wykonana

List na poziomie podstawowym. Ten list ma formę skargi.

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T20:58:01+01:00
Dear Sir or Madam,

I am writing to complain about the English Idioms Dictionary which I ordered on 25/03/2008 at your store.

I would like to express my strong dissatisfaction with the quality level of the services you provide.

First of all I would like to complain about the condition of the dictionary I received. The pages were crumpled and it was partially opened. You assured that I will receive a product in a good condition. Furthermore I did not receive the dictionary which I ordered.

The next thing I am entirely unhappy with is your customer support. When I called to your office I was treated rudely and in an unprofessional manner. I was told that I am the one responsible for damaging the dictionary.

In regards to described circumstances, I demand an explanation and apology, as well as a replacement for the faulty dictionary or a complete cost reimbursement.

I look forward to hearing from you.

Yours faithfully,
XYZ
3 4 3