Odpowiedzi

2009-12-19T20:51:49+01:00
Sosna, jodła, świerk, cis...
mają różne rodzaje igieł, cis ma np takie elastyczne odporne na mróz, sosna ma krótkie i sztywne też odporne jak wszystkie iglaki, a jadła ma takie podłóżne zazwyczaj podwójne
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T20:53:28+01:00
Sosna długie ciemnozielone
swierk krótkie
jałowce krótkie
jodła długie ciemnozielone
cis-krótkie ciemnozielone
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T20:55:24+01:00
Sosna:
-długie igły
-wyrastają w zależności od gatunku po 2,5,7 i więcej w pęczku
-przekrój igły jest półokrągły
Świerk:
-krótkie, kłujące igły
-wyrastają pojedynczo
-igły w przekroju graniaste
Jodła:
-krótkie, płaskie igły
-wyrastają pojedynczo
-ciemnozielone od góry, od spodu mają 2 jasne paski
Cis:
-Krótkie, miękkie igły
-wyrastają w pęczkach
-ciemnozielone od góry, jasnozielone od spodu
Jałowiec:
-bardzo krótkie, zaostrzone igły
-wyrastają po 3 w okółku
1 5 1