1Nazwa wiatru
Wiatry lokalne
Typ wiatru.................

2Nazwa Wiatry
Bryza dzienna
Typ wiatru............
Pora doby...........

3Nazwa wiatru
Monsun zimowy
Typ wiatru......
Pora roku..............

Dla 1 gimnazjum Plus Ziemia Nowa era zadanie 5/36

2

Odpowiedzi

2009-12-19T20:56:58+01:00
1 halny

2 zmienny
3dzień
4 zmienny
5 zima...
Tak mi sie wydaje:]
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T20:57:33+01:00
1.typ wiatru halny
2.typ wiatru zmienny
pora doby: dzień

3.typ wiatru zmienny
pora roku:zima