Odpowiedzi

2009-12-19T20:57:22+01:00
4,80 : 6 = 0,80zł
11,30 - 0,80 = 10,50zł
10,50 : 6 = 1,75zł
1 3 1
2009-12-19T21:00:34+01:00
X- bułka
y- serek

6x+y=4,80
6y+x=11,30
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T21:04:45+01:00
X- bułka
y- serek

6x+y=4,8zł
6y+x=11,3zł

y=4,8zł-6x
6y+x=11,3zł

y=4,8zł-6x
6(4,8zł-6x)+x=11,3zł

y=4,8zł-6x
28,8-36x+x=11,3zł

y=4,8zł-6x
17,5zł=35x

x=0,5zł
y=4,8zł-3 zł=1,8zł

Bułka kosztuje 50gr, a serek 1,8zł.:)



4 4 4