Odpowiedzi

2009-12-19T20:59:39+01:00
Skoro trapez jest równoramienny, to kąt CAB ma taką samą miarę jak kąt CBA czyli po 47 stopni. Suma miar kątów w czworokącie wynosi 360 stopni.

Kąt ADC = Kąt BCD czyli reszta z tego co zostanie podzielic na 2

Czyli:
360-(47+47) /2

z tego wychodzi nam 133 czyli końcowy zapis według mnie jest taki:
Kąt ADC- 133
Kąt BCD- 133
Kąt BAD- 47
Kąt ABC- 47
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T21:01:34+01:00
Ponieważ jest to trapez równoramienny, to kąty przy tych samych podstawach są równe, a suma dwóch kątów przy ramieniu jest równa 180 stopni.

180 - 47 = 133.

Trapez ten ma kąty : 47, 133, 47, 133.

Proszę o naj ;]
27 3 27