Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T21:05:48+01:00
Zadzwonic na 999
podaj miejsce
kto jest ranny
ile jest rannych
co sie stalo
co bylo robione przy rannym
swoje imie i nazwisko i nuemr telefonu z ktorego dzwonimy
i PAMIETAJ ZEBY NIE ODKLADAC PIERWSZY SLUCHAWKI!
6 3 6
2009-12-19T21:07:38+01:00
1. dokładny adres z nazwą miejscowości
2. co się stało
3. ilość osób poszkodowanych
4. stan poszkodowanego
5. nazwisko i telefon
2 3 2
2009-12-19T21:08:02+01:00
Komunikat powinien być zwięzły i zawierać następujące informacje:
-co się stało
-miejsce wypadku
-liczbę poszkodowanych
-szacunkowy wiek poszkodowanych
-płeć poszkodowanych
-czy jest zagrożone ich i Twoje życie
-Twoje dane osobowe
4 5 4