Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T21:21:52+01:00
Niemcy
- Akwedukt Eifel
Hiszpania
- El Pont del Diable w Tarragonie
- akwedukt Almun~écar
Francja
- Pont du Gard
- akwedukt Barbegala
Tunezja
- Akwedukt powstały za Hadriana
26 4 26
2009-12-19T21:26:13+01:00
W Rzymie: Aqua Marcia, Aqua Appia, Aqua Virgo, Aqua Claudia, we Francji Pont du Gard ( Nimes), w Hiszpanii El Puente del Diabl, El Puente Segowi
11 2 11