Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T21:17:39+01:00
-żółty
-Pomarańczowy
-średni
-różowy
-kolczyki
-problem

-Gelb
-Orange
-Mittler
-Rosa
- Die Ohrringe
- Das Problem

Pomogłem ? ;]
2 3 2
2009-12-19T21:18:37+01:00
Żółty gelb
Pomarańczowy orange
Średni Durchschnitt
Różowy rosa
Kolczyki Ohrringe
Problem Belang
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T21:19:44+01:00
Żółty-gelb
pomarańczowy- orange
średni- Mittel, durchschnittlich
różowy- rosa
kolczyki- die Ohrringe
problem- das Problem