Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T21:53:34+01:00
Zad.1.
U mnie w ksiarzce o tej "fotosyntezie" napisane jest:

"Polega on, podobnie jak w fotosyn tezie, na produkcje zwiazkow organicznych z dwutlenku wegla i wody. Jednak energia niezbedna do przebiegu chemosyntezy pochodzi nie ze swiatla slonecznego, lecz z utleniania substancji nie organicznych, takich jak siarkowodor czy amoniak."
Mysle ze pomoze.

Zad.2.

Odp.c)
2009-12-19T21:56:52+01:00