Odpowiedzi

2009-12-19T21:34:19+01:00
Moim zdaniem istnienie spoleczenstwa bez jakiejkolwiek wlady jest niemozliwa ,poniewaz spoleczenstwo nie bedzie mialo narrzuconych zasad kktorych musza przestrzegac . spoleczenstwo robilo by to co chcialo.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T21:33:44+01:00
Nie, ponieważ nawet, gdy społeczeństwo obali władzę, to i tak w społeczeństwie znajdą się jednostki, które będą na tyle aktywne, że same będą starały się zdominować resztę i przejąć władzę.
2009-12-19T21:36:31+01:00
Nie jest mozliwe istnirnie spoleczenstwa bez jakiej kolwiek wladzy, poniewaz na czele danego spoleczenstwa musi stac ktos reprezentacyjny, ktory bedzie podejmowal decyzje i ktory bedzie dbal o bezpieczenstwo ludzi. Ktos, kto bedzie pilnowac aby zadne prawo nie zostalo zlamane.
1 5 1