Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T21:36:54+01:00
Droga Mamo,
ofiarowuję Ci zdjęcie, które zrobiłyśmy sobie podczas pobytu we Francji z okazji Dnia Matki. Wiem, że ten wyjazd był dla Ciebie wspaniałym przeżyciem i pamiątkę po nim będziesz mogła co dzień oglądać właśnie na tym zdjęciu.
córka Ilona
1 5 1
2009-12-19T21:37:44+01:00
To Wyjątkowe zdjęcie dedykuje wyjątkowej osobie,mojej mamie,która była przy mnie od zawsze.To dla takich osób jak Ty warto żyć i budzić się z uśmiechem.Nauczyłaś mnie chodzić, jeździć na rowerze,mówić i pisać ,ale co najważniejsze nauczyłaś mnie kochać.Dziękuję Ci za to.Kocham Cię.
1 5 1