Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T21:37:22+01:00
J . Białe - woj. lubelskie
j . Wigry - podlaskie
Morskie Oko - małopolskie
Gardno - pomorskie
Jeziorak - lubuskie
Solińskie - podkarpackie
2009-12-19T21:40:02+01:00
A) lubelskie
b)podlaskie
C)małopolskie
d)pomorskie
e)warminsko-mazurskie
f)podkarpackie
2009-12-19T21:48:05+01:00
A)jezioro w woj. warmińsko-mazurskim, w woj. lubelskim, w woj. mazowieckim,
b) w woj. podlaskim
c)w woj.małopolskim
d)w woj. pomorskim
e)w woj. warmińsko-mazurskim
f)w woj. podkarpackim