Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T21:37:35+01:00
Jest postacią fikcyjną. Jako drugi odwiedził Ebenezara scrooga.Duch jest wysoką postacią z czerwoną brodą ubrany w zieloną suknię.W ręku trzymał róg obfitości - pochodnię.
2009-12-19T21:41:10+01:00
Jest ubrany na biało, w suknię ozdobioną kwiatami. W ręce trzyma metalowe urządzenie, którym może wyrządzić krzywdę. Duch pokazuje przeszłość, począwszy od dzieciństwa, a skończywszy na ostatnich chwilach.
:)