Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T22:20:57+01:00
Według mnie dororśli, ponieważ to i nich czytamy w tej książce i o ich błędach się dowiadujemy. Może wywnioskują z niej, jak mają działać w przyszłości...
2009-12-19T22:20:15+01:00
Moim zdaniem małego ksiecia powini przeczytac wszyscy poniewaz ta ksiazka uczy.
2009-12-19T22:22:40+01:00
Moim zdaniem powinni przeczytać tą książkę Dzieci