Odpowiedzi

2009-12-19T22:50:26+01:00
Polska, Rzeczpospolita Polska – państwo położone w Europie Środkowej nad Morzem Bałtyckim. Graniczy z Niemcami (na zachodzie), Czechami, Słowacją (na południu), Ukrainą, Białorusią, Litwą (na wschodzie) i Rosją (obwodem kaliningradzkim, na północy), a poprzez granicę morską (granicę wyłącznej strefy ekonomicznej) z Danią oraz Szwecją.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T22:52:17+01:00
Teren równinny
jest położona w centralnej europie
dostęp do morza bałtyckiego
1 1 1
2009-12-19T22:54:39+01:00
- zachodnia Europa,
- wybrzeża Bałtyku,
- w dorzeczu Wisły i Odry.
to trzecie niezbyt pewne...