To łatwe zadanie ale chciałabym mieć jak najwięcej podpunktów :))
No to zadanie jest takie :
* Ptaki wędrowne podczas ich odlotów na zimę mogą spotkac różne zagrożenia np.zmiany atmosferyczne. Podaj jeszcze inne zagrożenia.Masz na to 15 linijek.
Ja napisałam jeszcze że wycieńczenie i zmiany środowiskowe ale bardzo was prosze o więcej !!!
PoZdRo :**

3

Odpowiedzi

2009-12-19T23:31:30+01:00
-inne ptaki, które mogą je zaatakować
-burze
-kwaśne deszcze
-silne wiatry
2009-12-19T23:39:09+01:00
Myślę,że :
-zmienność wiatrów
-choroby
-brak wody pitnej
-brak pożywienia
-brak miejsca przenocowania
-drapieżcy
-działalność człowieka powodująca zaburzenia koncentracji i obranie złej drogi lotu.
Przykro mi ale więcej nie mam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T00:13:32+01:00
-Ataki Drapieżników
-Wycieńczenie
-Nagła Zmiana Temperatur
-Wycieńczenie -
-Brak Pokarmu
-Brak wody
-Wiatr
-Burza
-Deszcz
-Choroby
-Ludzie strzelający do nich