Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T08:50:25+01:00

Sposoby spędzania czasu przez mych rówieśników.

Młodzież w 3 kl. gimnazjum spędza swój wolny czas na wielu rzeczach. Jedną z nich jest oglądnie telewizji. Nie popieram, aby cały czas wolny spędzić przed tym świecącym pudełkiem, albowiem nie wnosi to do naszego życia żadnej przyjemności i nie na w tym nic zdrowego. Innym sposobem najczęściej określane przez dziewczęta to długie rozmowy przez telefon. Rozmowa to świetny pomysł, ale lepiej byłoby, aby rozmówcy spotkali się i rozmawiali twarzą w twarz. Tak jest lepiej, bo nie poznamy prawdziwych uczuć i zachowanie drugiej osoby rozmawiając z nią przez komórkę. Niektórzy chłopcy zaproponowali jazdę na rowerze i deskorolce. Tą metodę na spędzanie czasu wolnego szczególnie popieram. Jeżdżąc dotleniamy mózg i gimnastykujemy się. Równocześnie mamy z tego dobrą zabawę. Dziewczyny uśmiechając się mówiły o spacerach z psem i jego właścicielem. Ta metoda jest wspaniała. Radość dla zwierzęcia i miłość dla zakochanej pary. Dziewczynki mówiły o zakupach, według nich to jest ,,odprężające i czują się w tedy bajecznie". Maja racje. Kupując, nabywając jakąś rzecz jesteśmy szczęśliwi. Nie można jednak przesadzić, bo zrobimy na koncie debet, albo wpadniemy w chorobę o nazwie zakupoholizm. Jest to straszna choroba, lecz ludzie myślą, iż to mało poważny problem. Niektórym wydaje się, że to wcale nie jest choroba. Innym sposobem na zapełnienie pustego miejsca w kalendarzu to zajęcia pozaszkolne. Wiele chłopaków chodzi na tgz. SKS. Dziewczynki chodzą na chór lub zajęcia plastyczne. Młodzież uczęszcza także na inne zajęcia np. nauka języków obcych, czy zajęcia na pływalni. Młodzież ,,mądrzejsza" mówiła o czytaniu książek. Dużo dzieci nie lubi tego robić, ale niestety lektury są obowiązkowe(niestety dla dzieci, dla mnie nie). Okazuje się, że prawie każdy z uczniów gimnazjum ma internet, z którego często korzysta. W tych sprawach mam nieco łagodniejszy stosunek, ponieważ z informacji zdobytych właśnie przez ten środek wiemy wiele rzeczy. Sam/a korzystam z niego do pogłębiania wiedzy. Swój wolny czas poświęcam na odwiedzanie przyjaciół, spacerach i czytaniu książek.


Mam nadzieję że pomogłam Ci w tej pracy. Starałam się.
powodzenia
8 4 8
2009-12-20T12:57:04+01:00
Najlepszym sposobem moich rówieśników na spędzanie wolnego czasu jest :
-granie na komputerze.
W dzisiejszych czasach zajecie to zabiera nam mnóstwo wolnego czasu,jest to tzw."pożeracz czasu".
- chodzenie na dwór
Koleżanki i koledzy również zajmują dużo wolnego czasu.
Ale spotykanie z innymi jest bardziej pożyteczne ,gdyż poszeżanie swoich znajomych jest dobre.
Nigdy nie wiadomo kto w życiu nam pomoże a także my możemy pomóc innym.
-telewizja
Również jak komputer jest to pochłaniacz czasu.
Telewizja jest równiez potrzebna,lecz bardziej szkodzi niż uczy.
Takie seriale jak brzydula również pochłania nasz czas ale sa naprawde fajne.
Każdy powinien patrzec na telewizję jedynie godzine dziennie.
Lecz prawda jest inna.
Więc takie jak wymiłam powyżej są sposoby spędzenia wolnego czasu.
8 2 8