Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T00:14:08+01:00
T=3h30min=3*3600+1800=12600s
1000km=1000000m
V=s/t
t=s/V
t=1000 000/200=5000s= ok. 83min

s=Vt
s=200*12600=2520000m=2520km
2009-12-20T00:14:34+01:00
Vsr=200m/s
S=?
t=3h30min = 210 min * 60sek = 12600 sekund

V=S/t
S=V*t
S=200m/s*12600s = 2520000m = 2520 km

Lot na dystancie 1000 km:
S=1000km
Vsr=200m/s

V=s/t
t=S/V

t=1000000m/200m/s = 5000s = ok. 83 minuty