Odpowiedzi

2009-12-20T00:23:10+01:00

Polacy :

Maria Curie Skłodowska
Fryderyk Chopin
Mikołaj Kopernik
Mikołaj Rej
Jan Paweł II

Ze Świata :

Albert Einstein
James Watt
Lenoir Jean
Leonardo Da Vinci
Michał Anioł
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T00:25:26+01:00
Paris Hilton, Michael Jackson, Madonna, Marilyn Monroe, Freddie Mercury
1 5 1
2009-12-20T00:27:17+01:00
1.Lech Walesa-przyczynil sie do obalenia komunizmu w Polsce

2.Leszek Balcerowicz-slyny program odbudowy gospodarki Polski pokomunistycznej

3.Jan Paweł II - Papiez , jedyny polak na tym stanowisku koscielnym

4.Józef Piłsudski -918 – odzyskanie niepodległości przez Polskę, 1920 – powstrzymanie ekspansji bolszewickiej na Zachód Europy

5.Tadeusz Kościuszko-
Przywódca powstania narodowego z 1794 roku w obronie Konstytucji 3 Maja i suwerenności państwa polskiego (insurekcja kościuszkowska