Odpowiedzi

2009-12-20T08:25:03+01:00
-1 śniadanie: płatki z mlekiem + kakao
-2 śniadanie: kanapka z ogórkiem, sałatą, pomidorem i serem + sok pomarańczowy
-obiad: zupa ogórkowa, ziemniaki z kotletem schabowym i surówką jarzynową + kompot
-podwieczorek: jogurt owocowy
-kolacja: parówki +herbata
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T08:28:39+01:00
Śniadanie:
-herbata (0 kcal) bez cukru + łyżka cukry 40kcal
-żytnie pieczywo z masłem chudą wędliną i pomidorem (pieczywo 2 kromki 40kcal) (masło 5dag 50kcal) (wędlina 2 plasterki 90 kcal) (pomidor 20dag 50kcal)

drugie śniadanie:
rogal maślany (120 kcal)
sok pomarańczowy (50kcal)

obiad:
ziemniaki (70kcal)
kotlet chudy schabowy (180 kcal)
surówka z marchewki (40 kcal)
sok wieloowocowy (60 kcal)

pod wieczorek:
2 jabłka ( 50kcal +50kcal=100kcal)
szklanka wody nie gazowanej (0 kcal)

kolacja:
chleb żytni 1 kromka (20 kcal)
plasterki ogórka (10dag 20kcal)
masło (5dag 50kcal)
pomarańcza ( 58 kcal)
szklanka wody nie gazowanej (0 kcal)





1 5 1
2009-12-20T09:29:42+01:00
1 śniadanie : płatki z mlekiem,chleb zbożowy z serem,herbata.
2 śniadanie : kanapki z serkiem wiejskim,jabłko,herbata,lub sok.
Obiad: ziemniaki z kotletem z piersi kurczaka,buraczki,sałatka. Zupa ogórkowa,kompot.
POdwieczorek: jogurt,jajko na twardo,herbata z miodem.
Kolacja: chleb razowy z szynką,z serem,herbata z cytryną.


Pozdrawiam ;]