Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T08:35:34+01:00
CURRICULUM VITAE (CV)


Elżbieta Kozłowska
ur. 17.12.1965 we Wrocławiu

Stan cywilny: panna
Adres zamieszkania: ul. Ofert pracy 15/19, 23-455 Lublin
Kontakt: tel. 501 123 456, [email protected]

WYKSZTAŁCENIE
1996 -Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie;
Kierunek: Komunikacja społeczna (studia zaoczne)
1992 - 1993 I Liceum Profilowane w Białymstoku
w Zespole Szkół Nr 1 im. Władysława Grabskiego
o profilu zarządzanie informacją
1988 - 1992 Liceum Ogólnokształcące
im. Mikołaja Kopernika w Białymstoku
PRZEBIEG KARIERY ZAWODOWEJ
Wskazówka: jak napisać Curriculum Vitae Najnowsze informacje - zawsze na górze
1997.04.15- Supermarket Hipernova
1995.01.01 - 1997.10.01 Supermarket Carrefour
-praca przy inwentaryzacji,
-przyjmowanie reklamacji

UMIEJĘTNOŚCI
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL
JĘZYKI
Komunikatywna znajomość języka niemieckiego
ZAINTERESOWANIA
muzyka, Internet, psychologia

JĘZYKI
Angielski: Poziom mówienia: bardzo dobry. Poziom pisania: bardzo dobry
Niemiecki: Poziom mówienia: dobry. Poziom pisania: dobry
Rosyjski: Poziom mówienia: komunikatywny. Poziom pisania: dobry

ZAINTERESOWANIA
Historia, sport, numizmatyka

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji,
zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883
3 4 3
2009-12-20T08:39:32+01:00
CURRICULUM VITAE
imie o nazwisko:marcin kowalski
adres:ul.kwiatowa1/10 58-305 walbrzych
telefon:(74)406-87-67
data urodzenia:16 maj1978
stan cywilny:kawaler
1wyksztalcenie
1999-2000-nauka w szkole komputerowej we wroclawiu
1996-1999-nauka w technikum wiec zorowym nr 2 w walbrzychu, zawod technik elektronik,matura w 1999r
1993-1996-zasadncza szkola zawodowa nr 2 w walbrzychu,zawod elektryk
2doswiadczenie praktyczne
od 01.09.19999-do chwili obecnej-praca na stanowisku specjalistyds. napraw gwarancyjnych w spollce z.o.o."komputer" w walbrzychu
od 16.09.1998- do chwili obecnej-prowadze sobotnia szkole obslugi komputera dla uczniow szkol podstawowych w domie kultury w walbrzychu
3dodatkowe kwalifikacje
jezyki obce:niemiecki i angielski dobra znajomosc
obsluga komputera: biegla obsluga programow microsoft word
4 zainteresowania gry komputerowe, praca z dziecmi
5 referencje
pan mikolaj milosz- kierownik domu kultury w walbrzychu,tel.735-53-62
3 1 3
2009-12-20T09:05:30+01:00
Grzegorz Nikrandt Puck 17.10.2022
Pokoju 4/1
84-100 Puck

CV

Dane osobowe i adresowe
Grzegorz Nikrandt ur. 17.06.1994 zam. w Pucku na ulicy Pokoju 4/1

Wykształcenie :

2014-2019 - Uniwersytet Warszawski , Wydział Filozofii , studia dyplomowe stacjonarne (dyplom z wyróżnieniem )
2010-2014 - Technikum Elektroniczne nr. 3 w Wejherowie
2006-2010 - Gimnazjum w Starzynie
2000-2006 - Szkoła Podstawowa nr.1 w Pucku

Doświadczenie zawodowe :

1.11.2013 - 1.05.2013 - Praktyki zawodowe w firmie Electronic Mar 1.07.2014 - 14.09.2014 - Praca sezonowa w barze "Gorzałka" na ul. Sienkiewicza 4 w Pucku
1.08.2019 - 1.01.2022 - Praca zawodowa w Firmie reklamowej Smok jako copywriter

Dodatkowe umiejętności :
Płynna znajomość w piśmie i mowie języka angielskiego, niemieckiego i francuskiego, obsługa komputera(środowisko Windows , podstawy programowania HTML ), prawo jazdy A,B , liczne kursy, m.in. asertwyność, komunikacja międzyludzka, public relations , solidność w wykonywaniu poleceń, dobra kondycja fizyczna

Zainteresowania:
- ekonomia, komputery
- psychologia
- języki obce
- podróże
- sport



To powinno być cos na wzór tego pr. bardzo
1 5 1