I probably shouldn't say this
But at times I get so scared
When I think about the previous
Relationship we shared

It was awesome but we lost it
It's not possible for me, not to care
And now we're standing in the rain
But nothing's ever gonna change until you hear, my dear

The 7 things I hate about you
The 7 things I hate about you, oh you
You're vain, your games, you're insecure
You love me, you like her
You make me laugh, you make me cry
I don't know which side to buy
Your friends, they're jerks
When you act like them, just know it hurts
I wanna be with the one I know
And the 7th thing I hate the most that you do
You make me love you

It's awkward and it's silent
As I wait for you to say
What I need to hear now
Your sincere apology
When you mean it, I'll believe it
If you text it, I'll delete it
Let's be clear
Oh I'm not coming back
You're taking 7 steps here

The 7 things I hate about you
You're vain, your games, you're insecure
You love me, you like her
You make me laugh, you make me cry
I don't know which side to buy
Your friends, they're jerks
When you act like them, just know it hurts
I wanna be with the one I know
And the 7th thing I hate the most that you do
You make me love you

And compared to all the great things
That would take too long to write
I probably should mention
The 7 that I like

The 7 things I like about you
Your hair, your eyes, your old Levi's
When we kiss I'm hypnotized
You make me laugh, you make me cry
But I guess that's both I'll have to buy
Your hands in mine
When we're intertwined, everything's alright
I wanna be with the one I know
And the 7th thing I like most that you do
You make me love you
You do

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T09:37:39+01:00
Miley Cyrus - 7 things - 7 rzeczy

Prawdopodobnie nie powinnam tego mówić,
Ale czasami tak się boję
Gdy myślę o dotychczasowym
Związku, który dzieliliśmy

Było wspaniale, ale traciliśmy to
Nie jest możliwe dla mnie nie dbać o to
Teraz stoimy w deszczu
Ale nic się nie zmieni, zanim nie usłyszysz
Mój drogi

Siedmiu rzeczy, których w tobie nienawidzę
Siedmiu rzeczy, których w tobie nienawidzę
Oh, w tobie
Jesteś próżny, te twoje gierki, jesteś niepewny
Kochasz mnie, lubisz ją
Sprawiasz, że się śmieję, sprawiasz, że płaczę
Nie wiem, którą stronę kupić
Twoi kumple to idioci
I kiedy grasz tak jak oni wiedz, że to rani
Chciałabym być z jednym, wiem
I siódma rzecz, której najbardziej w tobie nienawidzę to ta,
Że sprawiasz, że cię kocham

Niezręczna jest cisza
Gdy czekam, co powiesz
Chcę teraz usłyszeć
Twe szczere przeprosiny
Jeśli tak zamierzałeś, uwierzę ci
Jeśli to wyślesz w wiadomości, skasuję to
Niech będzie to jasne
Oh, nie wrócę
Robisz siedem kroków

Siedem rzeczy, których w tobie nienawidzę
Oh, w tobie
Jesteś próżny, te twoje gierki, jesteś niepewny
Kochasz mnie, lubisz ją
Sprawiasz, że się śmieję, sprawiasz, że płaczę
Nie wiem, którą stronę kupić
Twoi kumple to idioci
I kiedy grasz tak jak oni wiedz, że to rani
Chciałabym być z jednym, wiem
I siódma rzecz, której najbardziej w tobie nienawidzę to ta,
Że sprawiasz, że cię kocham

Porównując to ze wszystkimi wspaniałymi rzeczami
Za dużo tego, by pisać
Prawdopodobnie powinnam wspomnieć
Siedem, które lubię

Siedem rzeczy, które w tobie lubię
Twoje włosy, twoje oczy, twoje stare Levis'y
Kiedy całujemy się, jestem zahipnotyzowana
Sprawiasz, że się śmieję, sprawiasz, że płaczę
Ale myślę, że muszę kupić obie
Twoja ręka na mojej
Kiedy przytulaliśmy się, wszystko było w porządku
Chciałabym być z jednym, wiem
I siódma rzecz, którą najbardziej w tobie lubię to ta,
Że sprawiasz, że cię kocham
Sprawiasz... oh
2009-12-20T09:39:07+01:00
Prawdopodobnie nie powinnam tego mówić,
Ale czasami tak się boję
Gdy myślę o dotychczasowym
Związku, który dzieliliśmy

Było wspaniale, ale traciliśmy to
Nie jest możliwe dla mnie nie dbać o to
Teraz stoimy w deszczu
Ale nic się nie zmieni, zanim nie usłyszysz
Mój drogi

Siedmiu rzeczy, których w tobie nienawidzę
Siedmiu rzeczy, których w tobie nienawidzę
Oh, w tobie
Jesteś próżny, te twoje gierki, jesteś niepewny
Kochasz mnie, lubisz ją
Sprawiasz, że się śmieję, sprawiasz, że płaczę
Nie wiem, którą stronę kupić
Twoi kumple to idioci
I kiedy grasz tak jak oni wiedz, że to rani
Chciałabym być z jednym, wiem
I siódma rzecz, której najbardziej w tobie nienawidzę to ta,
Że sprawiasz, że cię kocham

Niezręczna jest cisza
Gdy czekam, co powiesz
Chcę teraz usłyszeć
Twe szczere przeprosiny
Jeśli tak zamierzałeś, uwierzę ci
Jeśli to wyślesz w wiadomości, skasuję to
Niech będzie to jasne
Oh, nie wrócę
Robisz siedem kroków

Siedem rzeczy, których w tobie nienawidzę
Oh, w tobie
Jesteś próżny, te twoje gierki, jesteś niepewny
Kochasz mnie, lubisz ją
Sprawiasz, że się śmieję, sprawiasz, że płaczę
Nie wiem, którą stronę kupić
Twoi kumple to idioci
I kiedy grasz tak jak oni wiedz, że to rani
Chciałabym być z jednym, wiem
I siódma rzecz, której najbardziej w tobie nienawidzę to ta,
Że sprawiasz, że cię kocham

Porównując to ze wszystkimi wspaniałymi rzeczami
Za dużo tego, by pisać
Prawdopodobnie powinnam wspomnieć
Siedem, które lubię

Siedem rzeczy, które w tobie lubię
Twoje włosy, twoje oczy, twoje stare Levis'y
Kiedy całujemy się, jestem zahipnotyzowana
Sprawiasz, że się śmieję, sprawiasz, że płaczę
Ale myślę, że muszę kupić obie
Twoja ręka na mojej
Kiedy przytulaliśmy się, wszystko było w porządku
Chciałabym być z jednym, wiem
I siódma rzecz, którą najbardziej w tobie lubię to ta,
Że sprawiasz, że cię kocham
Sprawiasz... oh
1 1 1
2009-12-20T09:41:16+01:00

Miley Cyrus 7 Things Lyrics

I probably shouldn't say this
But at times I get so scared
When I think about the previous
Relationship we shared

It was awesome but we lost it
It's not possible for me, not to care
And now we're standing in the rain
But nothing's ever gonna change until you hear, my dear

The 7 things I hate about you
The 7 things I hate about you, oh you
You're vain, your games, you're insecure
You love me, you like her
You make me laugh, you make me cry
I don't know which side to buy
Your friends, they're jerks
When you act like them, just know it hurts
I wanna be with the one I know
And the 7th thing I hate the most that you do
You make me love you

It's awkward and it's silent
As I wait for you to say
What I need to hear now
Your sincere apology
When you mean it, I'll believe it
If you text it, I'll delete it
Let's be clear
Oh I'm not coming back
You're taking 7 steps here

The 7 things I hate about you
You're vain, your games, you're insecure
You love me, you like her
You make me laugh, you make me cry
I don't know which side to buy
Your friends, they're jerks
When you act like them, just know it hurts
I wanna be with the one I know
And the 7th thing I hate the most that you do
You make me love you

And compared to all the great things
That would take too long to write
I probably should mention
The 7 that I like

The 7 things I like about you
Your hair, your eyes, your old Levi's
When we kiss I'm hypnotized
You make me laugh, you make me cry
But I guess that's both I'll have to buy
Your hands in mine
When we're intertwined, everything's alright
I wanna be with the one I know
And the 7th thing I like most that you do
You make me love you
You do
7 rzeczy

Prawdopodobnie nie powinnam tego mówić,
Ale czasami tak się boję
Gdy myślę o dotychczasowym
Związku, który dzieliliśmy

Było wspaniale, ale traciliśmy to
Nie jest możliwe dla mnie nie dbać o to
Teraz stoimy w deszczu
Ale nic się nie zmieni, zanim nie usłyszysz
Mój drogi

Siedmiu rzeczy, których w tobie nienawidzę
Siedmiu rzeczy, których w tobie nienawidzę
Oh, w tobie
Jesteś próżny, te twoje gierki, jesteś niepewny
Kochasz mnie, lubisz ją
Sprawiasz, że się śmieję, sprawiasz, że płaczę
Nie wiem, którą stronę kupić
Twoi kumple to idioci
I kiedy grasz tak jak oni wiedz, że to rani
Chciałabym być z jednym, wiem
I siódma rzecz, której najbardziej w tobie nienawidzę to ta,
Że sprawiasz, że cię kocham

Niezręczna jest cisza
Gdy czekam, co powiesz
Chcę teraz usłyszeć
Twe szczere przeprosiny
Jeśli tak zamierzałeś, uwierzę ci
Jeśli to wyślesz w wiadomości, skasuję to
Niech będzie to jasne
Oh, nie wrócę
Robisz siedem kroków

Siedem rzeczy, których w tobie nienawidzę
Oh, w tobie
Jesteś próżny, te twoje gierki, jesteś niepewny
Kochasz mnie, lubisz ją
Sprawiasz, że się śmieję, sprawiasz, że płaczę
Nie wiem, którą stronę kupić
Twoi kumple to idioci
I kiedy grasz tak jak oni wiedz, że to rani
Chciałabym być z jednym, wiem
I siódma rzecz, której najbardziej w tobie nienawidzę to ta,
Że sprawiasz, że cię kocham

Porównując to ze wszystkimi wspaniałymi rzeczami
Za dużo tego, by pisać
Prawdopodobnie powinnam wspomnieć
Siedem, które lubię

Siedem rzeczy, które w tobie lubię
Twoje włosy, twoje oczy, twoje stare Levis'y
Kiedy całujemy się, jestem zahipnotyzowana
Sprawiasz, że się śmieję, sprawiasz, że płaczę
Ale myślę, że muszę kupić obie
Twoja ręka na mojej
Kiedy przytulaliśmy się, wszystko było w porządku
Chciałabym być z jednym, wiem
I siódma rzecz, którą najbardziej w tobie lubię to ta,
Że sprawiasz, że cię kocham
Sprawiasz...
1 1 1