Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T09:00:25+01:00
W Familiadzie przyjaciele rozwiązują zadań wiele.
I rodziny, i znajomi przybywają by się bawić.
Każdy bardzo wygrać chce, wszyscy głośno śmieją się.
Dużo kasy czeka tam, chyba się wybiorę sam...
:)
2009-12-20T09:53:49+01:00
Zdrowa rodzina jest bardzo szczęśliwa.
Zdrowe dzieci to piękne dzieci.
dobzi rodzice to bardzo ładne misie.
moja rodzina jest szczęśliwa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!