Odpowiedzi

2009-12-20T09:37:43+01:00
D) 6,25+(0,25)+(-1)+0,75=6,25+(-o,25)+(-1)+0,75=6+(-1)+0,75=5+0,75=5,75
nie wiem co dalej bo jakos dziwnie tam pisze i nie wiem o co chodzi
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T09:45:25+01:00
D) 6,25 + (-0,25) + (-0,4) + 0,75 = 6,25 - 0,25 -0,4 + 0,75 = 6 - 0,4 + 0,75 = 5,6 + 0,75 = 6,35

e)⁴/₇+(-³/₁₄)+¹/₁₄= ⁴/₇ - ³/₁₄ + ¹/₁₄ = ⁸/₁₄ - ³/₁₄ + ¹/₁₄ = ⁶/₁₄ = ³/₇

f)¹/₂+(-³/₄)+(-⁵/₈)= ½ - ¾ - ⁵/₈ = ⁴/₈ - ⁶/₈ - ⁵/₈ = -⁷/₈

g)5²/₃+(-3⁴/₅)+¹/₃+(-¹/₅)= 5⁵/₁₅ - 3¹²/₁₅ + ⁵/₁₅ - ³/₁₅ = 4²⁰/₁₅ - 3¹²/₁₅ + ²/₁₅ = 1⁸/₁₅ + ²/₁₅ = 1¹⁰/₁₅ = 1²/₃

h)16⁴/₅+(-4,8)+3¹/₅+(-4¹/₅)=16,8 - 4,8 + 3,2 - 4,2 = 12 -1 = 11
4 3 4