Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T09:42:06+01:00
Każda planeta jest okrągła ponieważ podczas jej postawania cząsteczki zbierały się wokół jądra (które z natury rzeczy też tak powstało i jest okrągłe). Różne substancje zbierały się zbierały powiększając średnicę planety.
9 4 9
2009-12-20T11:05:14+01:00
Ponieważ Ziemia ma bardzo nieregularny kształt. Nie jest też elipsoidą jest GEOIDĄ. Ziemie jest spłaszczona w okolicy biegunów.
7 2 7
2009-12-20T11:30:00+01:00
Ziemia nie jest okrągła, Ziemia jest geoidą, czyli kulą spłaszczoną na biegunach .
4 2 4