Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T10:07:07+01:00
1. Nadmierne wydzielanie się hormonów w okresie dojrzewania powoduje zatykanie porów w skórze przez tłuszcz w którym chętnie rozwijają się bakterie.

2.Gumowe rękawiczki przeciwdziałają rozprzestrzenianiu się bakterii. Stąd lekarze zakładają je na czas operacji, aby niczego nie zainfekować.
2 5 2
2009-12-20T10:13:09+01:00
Trądzik młodzieńczy jest to choroba pojawiająca się w okresie dojrzewania i jest spowodowany zmianami hormonalnymi . Można leczyć go za pomocą preparatów antybakteryjnych lub antybiotyków . Jest przyczyną wielu kompleksów u młodych ludzi .
Lekarze podczas operacji używają rękawic jednorazowych , aby na ich skórę nie dostały się żadne bakterie , zarazki , mogące wywołać niebezpieczne choroby
Dzięki wielkie. Bardzo mi pomogłeś ;]