Odpowiedzi

  • qw95
  • Rozwiązujący
2009-12-20T10:28:51+01:00
Samorząd uczniowski jako instytucja społeczna nie ma dużych szans.Który z dorosłych słuchał by gimnazjalistów?
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T11:52:21+01:00

Skuteczność samorządu
oj raczej żadna,ponieważ głos młodzieży się nie liczy.
Są ważniejsze osoby obejmujące wyższe stanowisko i to oni mają,
że tak powiem większe szanse na cokolwiek.
1 1 1