Odpowiedzi

2009-12-20T09:55:18+01:00
A) Kula wejdzie do pudełka, ale będzie wystawała na górze o 1cm
b) Żeby kula całkowicie byłą zmieszczona w pudełku, największą średnicę może 13,4 cm, a żeby w ogóle weszła do pudełka to 20 cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T09:58:33+01:00
A) nie zmieści się ponieważ minimalna dlugość ścianki powinna mieć 15cm=2r=2*7,5cm

b)134mm=13,4cm -to jest najmniejsza długość więc średnica będzie równała się długości ścianki najkrótszej
1 4 1