Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T10:07:31+01:00
Edmund zdradził swoje rodzeństwo(Łucja,Zuzanna,piotr),ponieważ był bardzo zazdrosny.Nie lubił kiedy Zuzanna i Piotr chwalili Łucje a na niego nie zwracali uwagi.wtedy on postanowił sie odegrać.Dopiero kiedy zła czarownica go zamknęła zrozumiał że postapił źle..;]]
18 3 18
2009-12-20T12:00:01+01:00
Powodem zdrady Edmunda było po pierwsze to, że chciał być lepszy niż jego brat Piotr. Czarownica zaproponowała mu, że zostanie królem Narnii, jak przyprowadzi do niej swoje rodzeństwo. Było to jednak oszustwo ze strony czarownicy.
Po drugie Edmund uwielbiał ptasie mleczko. Jednak, aby dostać całe tony tego przysmaku musiał wydać rodzeństwo. Edmund był bardzo lekkomyślny, wolał mieć władze i jedzenie zamiast najbliższej rodziny.

Myślę, że się przyda ;p
26 3 26
2009-12-20T12:10:38+01:00
Aslanie ,nie miej Edmundowi tego za złe.Był głodny a czarownica dała mu pyszne ptasie mleczko ,ono było zaczarowane tak żeby Edmund jej wszystko powiedział ,to był taki deser ,że każdy by powiedział ,no może nie ty Aslanie ,ale ty jesteś władcą tej krainy i jesteś wielki.Proszę nie każ go.Edmundzie prawda ,że ty nie chciałeś ? Powiedz to "Wielkiemu Lwu".
Proszę , nie każ go zbyt surowo ,on naprawdę nie chciał .
11 2 11