Do każdego określenia dopisz nazwę zwierzęcia lub grupy bezkręgowców występujących w strefie dennej.
1. Oddychają za pomocą skrzeli tlenem rozpuszczonym w wodzie-....
2.Wśród nich są olbrzymy dorastające do 90cm -....
3.Stanowią pokarm dla ryb-......
4.Wyłapują z wody różne szczątki i drobne organizmy-....
5.Mają znaczny udział w oczyszczaniu wody-......
6.Poławiane są do celów konsumpcyjnych-.....

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T10:01:49+01:00
1.ryby
2.homary
3.plankton
4.małże
5.małże
6.skorupiaki
110 3 110
2009-12-20T10:08:45+01:00
1. Ryby
2. Homary
3. najczęściej chodzi o dafnie, czyli rozwielitki
4. Małże
5. Małże
6. Część skorupiaków
33 4 33