Odpowiedzi

2009-12-20T10:09:38+01:00
Takim człowiekiem jest moja mama, ponieważ ma cały dom na "głowie". Mama chodzi do pracy, w której ciężko pracuje, żebyśmy mieli wszystkiego pod dostatkiem. Kiedy mama przychodzi z pracy, to gotuje, sprząta, pierze i wykonuje inne obowiązki domowe. Mama również przyżądza znakomite obiady. Nikt takich nie zrobi! Kiedy już posprząta, to pomaga nam w lekcjach. I do tego wszystkiego mama nas wychowuje. Dopiero wieczorem znajdzie chwilę dla siebie, chociaż zawsze sprawdza, czy juz śpimy. Uważam, że mojej mamie za tak ciężką pracę należy się złoty medal.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T10:12:46+01:00
Według mnie taki człowiekiem marynarz, ponieważ jego praca nie jest łatwa, jest bardzo niebezpieczna i ta praca służy innym. Dzięki jego pracy mam pomarańcze, banany i różne surowce dostarczane drogą morską, a jest to najtańszy środek transportu i marynarz ma na statku pełne ręce roboty, a oficerowie bardzo dużą odpowiedzialność, tak więc myślę, że marynarz zasługuje na to miano w 125%
2 3 2
2009-12-20T10:17:28+01:00
A może już nie żyć??? Myśle że taką osobą był Jan Paweł II .Swoją pracą czyli głoszeniem słowa Bożego namawiał ludzi do nawracania się i do trwania w stanie łaski uświecającej.Kochał wszystkich, bez wzedu na to jak oni traktowali naszą wiare.Starał sie aby na całym swiecie było coraz więcej misjonarzy.Pielgrzymował choć sam już był bardzo chory.Nie miał wolnego.Codziennie obejmował modlitwą cały świat.
3 3 3