Odpowiedzi

2009-12-20T10:11:28+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T10:11:58+01:00
Podstawowe zadania tchawicy i oskrzeli to:
- transport powietrza do płuc;
- ogrzewanie i nawilżanie tego powietrza;
- oczyszczanie powietrza z ciał obcych.

pamiętaj, że oskrzela są naturalnym przedłużeniem tchawicy, a pyły wychwytywane podczas transportu powietza "wydostają" się podczas kaszlu.
pozdrawiam:)
2009-12-20T10:37:28+01:00
Tchawica i oskrzela- dopływ powietrza do płuc.