Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T10:11:02+01:00
Linienie u skorupiaków polega jak co roku na odpadnieciu ich pancerza a na to miejsce, wyrasta drugi. :)
5 5 5
2009-12-20T10:43:26+01:00
Zwięzane jest ono z rośnięciem skorupiaków. Rosną one i zrzucają pancerze w które się nie mieszczą
6 3 6
2009-12-20T11:50:18+01:00
Linienie u skorupiaków jest związane z wzrostem. Polega na tym,że zrzucają pancerz.
5 4 5