Odpowiedzi

2009-12-20T10:39:48+01:00
Wraz ze zbliżającym sie Nowym rokiem chciałbym zmienić się pod paroma względami. Po pierwsze planuje się poprawić w nauce, chciałbym tez popracować nad swoim postępowaniem i zapracować na wzrorowe zachowanie. Chcialbym tez dostać się do dobrej szkoły i napisać dobrze egzaminy.
to ostatnie sobie napisz jak jesteś w 3 klasie gim. :)
pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T10:39:56+01:00
1. Być mniej leniwa.
2. Nie sprawiać rodzicom przykrości.
3. Wziąć się do nauki.
4. Pomagać kolegom z klasy w nauce jeśli tego potrzebują.

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam. Pozdrawiam :)