Odpowiedzi

2009-12-20T10:52:40+01:00
Moje urodziny. Jest to bardzo szczególny dzień w roku gdyż dostaję prezenty.
Boże narodzenie .W Boże Narodzenie dostaję całą kupę prezentó a także spędzam czas z całą rodziną.
To moje ulubione dni w roku :D
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T10:54:57+01:00
Np. Urodziny- bo jesteś najważniejszą osobą w tym dniu.
Np. Święta bożego narodzenia - bo dzieci dostają prezenty a ty spędzasz cały dzień ze swoja rodziną.
Np.Wielkanoc - ponieważ idziesz z rodzicami do kościoła święcić koszyczek a w niedziele palmową - palmy.
1 5 1