Odpowiedzi

2009-12-20T11:06:21+01:00
Drodzy klienci!!

W imieniu całej mojej ekipy pracującej, zachęcam państwa do czytania książek! Czytanie książek rozwija wyobraźnie! Dzięki czemu mamy później inne spojrzenie na świat! Mało tego, czytanie książek powiększa Wasz zasób słownictwa, dzięki czemu lepiej i ładniej możecie się wypowiadać!!

Polecam! Dyrektor Księgarni ''Quo Vadis''
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T11:06:01+01:00
!! Jeśli macie wolny czas i nie wiecie jak go spędzić zapraszam do księgarni. Możecie przenieść się tam w zupełnie inny świat! Zapomnieć o tym co się dzieje w codziennym, normalnym życiu. Miło spędzicie czas czytając jakąś ciekawą, przygodowa książkę.
Poznacie problemy bohaterów i ich rozwiązania. Książki uczą też żyć. Więc możliwe że pomogą wam w jakieś trudnej w waszym życiu sytuacji!
Serdecznie zapraszam i pozdrawiam ;) .
6 4 6