Odpowiedzi

2009-12-20T10:52:33+01:00
Witam

Zawracam się z prośbą do dyrekcji szkoły o pozwolenie na zorganizowanie dyskoteki choinkowej (np.) w dniu 20 grudnia 2009r. o godzinie 17-21 .


mozna dopisac jakieś szczegóły jeszcze ale to według własnego uznania :D
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T10:56:58+01:00
Droga Dyrekcjo,

My uczniowie gimnazjum zwracamy się z prośbą o zorganizowanie dyskoteki choinkowej. W ramach przygotowań szkolne RSU zajmie się dekoracjami i ogólnym charakterem imprezy. Obiecujemy, że będziemy zachowywać się przyzwoicie, bez żadnych wygłupów i głupot. Mamy nadzieję, że przemyśli pani naszą propozycję. Prosimy, o pozytywne rozpatrzenie tej sprawy.

Uczniowie
2009-12-20T11:45:28+01:00
Dyrekcja Gimnazjum Nr .. w ....


Bardzo prosimy o możliwość zorganizowania dyskoteki choinkowej w dniu ....Dyskoteka rozpocznie się o godz. ... a zakończy o ..... Opiekunami będą .... ... . Za porządek odpowiedzialny jest p. ......
Bardzo prosimy o wyrażenie zgody .


Samorząd uczniowski