Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T10:54:49+01:00
Młodzi ludzie potrafią naprawdę kochac, tylko, ze jeszcze czasami nie są na to emocjonalnie gotowi. Chodzi o to, ze Mały Książe mógł czuc miłość, ale do końca tego nie pojmował. Nie był emocjonalnie gotowy na taki skok w bok.
8 3 8
2009-12-20T10:57:18+01:00
Nie zawsze to musi to oznaczać .
po prostu , - czy sześciolatek wie dokładnie co to znaczy kochać ? . może przypuszcza , albo myśli , że to to . ale nie ma pewności , że to na prawdę miłość .
zresztą sześciolatek kocha wiele osób .
1 1 1